Kargo

Yaptığım alışverişlerde yedek parçam ne zaman kargoya verilir?

Siparişiniz normal şartlarda 3 iş günü içerisinde kargoya verilecektir ancak Pandemi sürecindeki koşullar yüzünden kargo şirketlerinin şube bazında uygulamaya koyduğu kısıtlamalar nedeniyle bölgesel olarak farklılık göstermektedir. Bu süre 1-10 iş günü arasına çıkabilmektedir.


Siparişlerimin sevkiyat durumunu nereden takip edebilirim?

Siparişlerinizi, Hesabım, Siparişlerim başlığı altından kontrol edebilir ve siparişlerinizin durumunu görüntüleyebilirsiniz.


Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?

"Hesabım" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip Siparişlerim başlığı altından siparişinizin kargo sürecini takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-mail ile bilgi verilecektir.


Sipariş teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

"Sipariş adresinizi "Hesabım" sayfasında bulunan "Adreslerim" bölümünden değiştirebilir ya da satın alma işlemi sırasında "Yeni Adres Tanımlamak İstiyorum" butonunu işaretleyerek yeni adresinizi tanımlayabilirsiniz. Bu adres o andan sonraki siparişinizde teslimat adresi olarak çıkacaktır. Sipariş verme işlemi sırasında ilgili sipariş için teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Ancak bu değişiklik hesabım sayfasına yansımaz sadece ilgili siparişi etkiler.

Vermiş olduğunuz siparişlerinizle ilgili adres değişiklikleri için bize yazabilirsiniz.


Siparişimin elime ulaşamadığı durumlarda ne yapabilirim?

"Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim etmektedir. Adresinizde bulunamamanız durumunda, kargonuzu getiren kişi paketinizi en yakın Kargo şubesinden alabileceğinize dair bir not bırakır. Kargonuzun durumunu "Hesabım" sayfasında bulunan “Siparişlerim" bölümündeki “Kargo Takip” linkine tıklayarak takip edebilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.