Aradığım yedek parçaya nasıl ulaşabilirim ?
Sayfanın en üstünde orta alana yerleştirilmiş arama alanına aradığınız yedek parça grubunu, ürün kodunu yazarak veya sayfanın sol tarafında bulunan kategorilerden istediğiniz yedek parça grubuna ulaşabilirsiniz. Sıralama butonlarını kullanarak fiyat vb. istediğiniz gösterime erişebilirsiniz.
Siparişlerimi nereden görebilirim?
Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" bölümünden görebilirsiniz.
Satın aldığım yedek parça ile ilgili siparişimi iptal etmek istersem ne yapmam gerekiyor?
İşleme alınmış siparişlerin iptali mümkün değildir.Siparişiniz işleme alındıysa iptal edemezsiniz. Siparişinizi iptal etmek için Müşteri Hizmetlerimiz (0850 222 1 800) ile iletişime geçebilirsiniz.
Yaptığım alışverişlerde yedek parçam ne zaman kargoya verilir?
Siparişleriniz 3 iş günü içerisinde kargoya verilecektir.
Siparişlerimin sevkiyat durumunu nereden takip edebilirim?
Siparişlerinizi, Hesabım, Siparişlerim başlığı altından kontrol edebilir ve siparişlerinizin durumunu görüntüleyebilirsiniz.
Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?
"Hesabım" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip Siparişlerim başlığı altından siparişinizin kargo sürecini takip edebilirsiniz. Kargo takip numaranızın üstüne tıkladığınızda ilgili kargo şirketinin sayfasına yönlenerek siparişinizin takibini yapabileceksiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-mail ile bilgi verilecektir.
Sipariş teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?
Sipariş adresinizi "Hesabım" sayfasında bulunan "Adreslerim" bölümünden değiştirebilir ya da satın alma işlemi sırasında "Yeni Adres Tanımlamak İstiyorum" butonunu işaretleyerek yeni adresinizi tanımlayabilirsiniz. Bu adres o andan sonraki siparişinizde teslimat adresi olarak çıkacaktır. Sipariş verme işlemi sırasında ilgili sipariş için teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Ancak bu değişiklik hesabım sayfasına yansımaz sadece ilgili siparişi etkiler.
Vermiş olduğunuz siparişlerinizdeki teslimat adresinizi değiştirmek için Müşteri Hizmetlerimiz (0850 222 1 800) ile iletişime geçebilirsiniz.
Siparişimin elime ulaşamadığı durumlarda ne yapabilirim?
Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim etmektedir. Adresinizde bulunamamanız durumunda, kargonuzu getiren kişi paketinizi en yakın şubeden alabileceğinize dair bir not bırakır. Kargonuzun durumunu "Hesabım" sayfasında bulunan “Siparişlerim" bölümündeki “Kargo Takip” linkine tıklayarak takip edebilirsiniz.
Toplu ve adetli sipariş verebilir miyim?
Sitemizin kuruluş amacı Arzum son kullanıcılarının aksesuar parçalarını online kanaldan tedarik etme kolaylığı sağlamaktır. Toplu ve adetli siparişler için Yetkili Servislerimiz ile görüşme yapılabilir. Sepetteki sipariş miktarı 3 adet üzeri olan siparişleri ARZUM iptal etme hakkını saklı tutar.